Pagini

03 septembrie, 2008

stare de fapt(III)

ratacite, cuvinte sarace tresar
sub umbre ce zac in vraja amara,
iar campuri de flori se trezesc
se cuprind, se deschid, ca sa moara,

si dune de morti imi zambesc...

m-am nascut dintr-o palma
de cer si pamant, acolo,
fara macar eu sa stiu
ne-invatat, sa cobor si sa urc
pe o scara.

si-acum , aici, imi zvarl,
coplesit de dulcea povara,
hoitul in santuri de beton
sunt mort; e zi, e afara.

fire de iarba uscata ma imbata,
miroase a nufar, si e seara.
doar cenusa din urma se-astupa,
pare-mi c-a murit aici, o armata!

curata, apa imi spala piciorul,
vanataile-mi curg sfioase pe spate
doar sangele-mi mai plange amorul,
iar mainile groase zac resemnate.

hei, tu, cel de-acolo, ce cauti
aici?
tu nu vezi ca santul e-al nostru?
imi ridica vocea un creier si latra:
ce, ti se pare ca suntem prea mici?

credinta-i raspunde
si vrea-mi starvul
sa iasa din transe.

dulaii miros parfumul:
bine, daca zici tu,
sapa-ti groapa,
neşansa!

Niciun comentariu: