Pagini

23 noiembrie, 2007

Creationism si Evolutionism - scrisoarea unui analfabet

oare de ce toate femeile au acelasi gust, dara nu acel gust?

buna intrebare, dara raspunsul unde-i?

ce-nseamna evolutie, dara creatie?

oare a fost vreunul din termeni aparut inaintea celuilalt?

si daca da, de ce?

de ce am ales aceste intrebari, sau mai bine zis aceasta tema?

la prima vedere- bazaconii si mult zgomot pentru nimic?

poate ca o sa fie prima si ultima oara cand voi "discuta" pe aceasta tema, dar intrebarea persista?

m-am intrebat o noapte pentru ce exist?

sa creez?

sa evoluez?

sa creez intru evolutie?

sa evoluez intru creatie?

nu stiu si ... nu stiu daca voi afla raspunsul vreodata?

m-am asezat in camera si m-am gandit sa pictez, de ce?

erau peretii goi...

m-am asezat in alt colt si m-am gandit sa scriu, de ce?

nu intelegeam desenele...

m-am asezat intr-un alt colt si m-am gandit sa fotografiez, de ce?

ca sa tin in mana peretii cu tot cu desen si scris, ale mele toate...

se spune prin targ ca nemurirea va fi atinsa peste minim 100 ani...

un eminescu viu n-ar mai valora nimic, l-ar intrece altii cu ingratele lor perspicacitati...

am vrut sa visez, stiti, dara cum nimeni altcineva n-ar visa, un vis frumos si dulce de primavara

-nu se poate

si nu pentru c-ar fi toamna afara, e ploaie mereu cu picaturi mari si neascultatoare de cosmar...

iarasi bazaconii, ati zice -momentan n-am nimic in minte

am fost doar programat genetic sa tastez … astazi si nu maine

o prostie

chiar daca s-ar controla gena responsabila cu degradarea umana- soarele tot n-ar fi vesnic

fiii s-ar lupta cu parintii pentru supravietuire-involutia este imposibil de oprit

da, am fost programati genetic sa murim, si-apoi cineva sa traga o linie, s-adune echivalentele existentiale, vise, iluzii, sentimente, lut si mana ce-l invarte- o singura concluzie este suverana peste toate

din pacate n-o stiu…

dara daca este sa murim, pentru ce mai traim, cea mai mare intrebare a tuturor timpurilor- jenigma vietii.


Niciun comentariu: