Pagini

07 septembrie, 2009

Atunci cand sunt jos, pe subt teii fara flori

Stai sa-mi sterg ochelarii …

Da, ca de fieare data i-am manjit de aceleasi zdrente pe care le purtam si prima oara.

E rece afara, desi m-am imbracat – in orasul dintre vii n-a fost atat de pustiu niciodata. Si-acum sunt inconjurat de fete personale, cat pot din ei sa-mi imprumute mie.

Stai sa-mi sterg nasul.

Dupa cum spuneam … e frig afara. De-un timp incoace nu mai simt nimic, si ma incearca un gand nebun sa nu mai simt deloc. Pentru un timp, e cel putin sanatos.

Nu cunosc pedeapsa, ci mai degraba amagire. Doar spatii goale imi apar in cautarea inspiratiei. N-am cuvinte sa arat lumii ce simt. Stiu, nu citesc destul, dar refuz incapatanat sa-mi perpetuez inconstienta. Acoperit la unison de rumoarea publicului meu si de partida de noroc la care tot pun bilete, ma declar independent, desi imi pare ca doar ma prefac.

V-am mai spus deunazi, sunt confuz, pierdut.

Miroase ceva pe langa mine. Am cuprinzatorul sentiment ca sunt florile de ieri, insa doar copacul stie el singur si cu cracile lui goale.

Homofobia este o mare problema a zilelor noastre, ca dealtfel foamea, adoptiile ilegale, razboiul, analfabetismul, prostitutia, saracia si razboiul. Sunt toate complimente aduse evolutionismului. Educatia insa, care si aceasta ne lipseste, le-ar putea rezolva pe toate. Litera cu litera ke-am putea strabate pe toate si intelege mai bine. De asemenea, HIV a omorat multi oameni, si nu s-a oprit, iar copii se nasc intr-o lume confuza.

Nu-mi pot lua ochii de la ea, si inca o aud. N-am fost niciodata impreuna pe cand teii erau infloriti dar as vrea. Si nici mintea nu pot …

Niciun comentariu: