Pagini

29 august, 2009

Greseala de tipar

Ma gandesc profund la cele intamplate si nu le gasesc niciun sens.

Zambesc la fel de profund cand ma gandesc la cele neintamplate si nu mai vreau sa le gasesc sens.

E ciudata viata, iar noi, cei “surghiuniti ”s-o traim , suntem niste carcotasi pagubiti de propia nesiguranta. Chiar si atunci cand nu facem uz de acesta din urma …

Cred, si nu sunt sigur cand o spun, ca mi-a dori sa fi fost sociopat … tocmai am aflat ca le lipseste o parte din materia cenusie din zona responsabila de constiinta. Oricum, si in cazul in care as avea mai multa decat acestia, nu mi-a folosit la absolut nimic.

Cuvantul isi pierde din putere in ultima vreme, il vad degradandu-se in cercuri tot mai influente. Perspectiva unei vieti mai bune il obliga a fi folosit la noi si noi mijloace de manipulare in masa. Se incearca urcarea proletarului in rang de prim ostean al societatii secolului 21.

Fara doar si poate, contand pe puterea altora de a intelege, ne subminam propria identitate, dar pe de lata poarte eu poate suntt prea mandru sa ma pot alinia in plutonul noilor umbre.

Apropo, nu stiu daca ti-am mai spus, dar raul nu exista ca si entitate, este doar un produs al omului, care sa explice, spre multumirea sa, lipsa acelui procentaj de materie cenusie.

Sa nu uit … sa te onorez … fereste-te de colturile intuncate ale mintii … va pot aduce, dupa caz epuizare sau complicitate la ura. Mintea umna, conglomerat si forfota de sentimente putrede si semnale electrice de adaptare, este un loc periculos.

Zambiti si prosperati in cuvinte, dar mai ales nu uita sa imbratisati frumosul…

3 comentarii:

Unknown spunea...

Imi place cum gandesti lucrurile si cum incerci sa le explici prin niste cuvinte poate prea mici pentru o realitate crude .
Candva , cineva mi-a zis :
" Viata este complexa si are multe aspecte ! " .. cam asta pot sa iti spun si eu tie.

proteus spunea...

ms pentru apreciere

proteus spunea...

:)