Pagini

30 noiembrie, 2007

Ready for extinction. Sunt deliberat!

Consimtamant de multi-stare profunda.
Asta am simtit, un alfabet intreg pe spinarea-mi batatorita si-un
ultim suflu ... ramas la colt de incertitudine.
Nu cuprind totul si asta ma seaca de puteri.
Si ce-i mai rau e ca raman dator pretutindeni.
Astazi ma simt in stare sa iubesc pe toti.
Maine, macar sa mai respir.

Sunt obscur.
Nu-mi place sa urlu ... am prea multe grajduri de curatat.
Si ma murdaresc, si sunt pudic , si nu sunt bun la matematica.
2 X 2 face 4.
Iata c-am spus-o.
Adeseori, starea benigna in care ma aspir cu trufie nu-mi spune nimic,
decat ca trebuie sa urmaresc timpul.

Gangur slava si dau cu piciorul in conserve zornaitoare.
I-am dat odat' un zambet unui cersator, si m-am gandit ca poate s-a incalzit cu el pentru o clipa.

Arunca-te pe un stalp cu becul impopotonat sus pe el, si inchide-l cu pleoapele.
La mine functioneaza ... recunosc, n-o sa ramana cicatrice.

Hmmmm ... oare pe Soare as putea?!

Un comentariu:

Esthera spunea...

E ciudat cum scrisorica ta imi da in acelasi timp si un sentiment de luciditate (un eufemism pt tristete) dar imi si iscaleste pe fata un zambet... Stii ce am vazut eu pe spatele tau batatorit? niste litere schioape care s-au tarat pt a scrie "tic-tac".
Multumesc!