Pagini

23 octombrie, 2011

De mult plecatele simţiri

Am un zumzet în mine ...
Cu mult zâmbet şi ochi mari deschişi
Sunt un flutur, sau poate bondar somnambul,
Ba nu ... sunt un ... un ... doar mic.

Am şi o pofta în mine!
Cu urechile mari, ciulite,
Sunt o limbă de ape
Semeaţă şi blândă -
Răsfrântă într-un vârf despletit.

Şi sunt ... sunt chiar uimit!

Ravaşit cu trupul, şi marea ce-mi rupe suflarea,
Încă mai zbat ca un peşte fără de aripi, şi încă tot port
Şi tot port bălegarul spre mal.

Am o durere atât de dulce
Cu patos şi lacrimi bizare,
Sunt eu, mic şi zburator
Rumen la faţă,
Sunt un dans călător.

Şi doar mai am un gând horopsit:
Să-mi ard amarul într-un chibrit,
Şi să mă bucur ca un fiu risipit:
Că sunt ... sunt chiar fericit!

Un comentariu:

Daniel Alexandru spunea...

frumos !
o parere ? http://tipimaginar.blogspot.com/