Pagini

30 mai, 2011

Inchisoare vietii mele(undeva inainte de august 2003)


Patru scanduri,
Patru piroane,
Am coborat la
…trei indoituri
De gust amar,
Atat am;
In rest…
Cuvantul magic:
Plictiseala!

Vad un pom
Incalcit in propriile
Lui seve otravite,
I s-au ars crengile
In gramada de
Lucruri fara sens.

Casuta, de pardoseli
De buget ieftin
Si abisal de
…gaurit,
Sta subreda si tacuta
Printre mii de guri
Intepatoare.

[ma uit la mine
Si-apoi la frigul
Din jur,
Mi-e scarba de
Ce-as putea
Sa-nsemn]

Se-nchid luminile
La fiecare fereastra
Acoperita cu ignoranta
De prost gust,
Benigna stare de
Inconstienta!

Sunt opresat
De convingerea ca
…nu se face
Compot din corcoduse.
Si asta nu-I nimic:
Cuvinte distinse se aleg
Printre cele de joasa
Tensiune…
Sunt revoltat!

Gratii de buna purtare
Le gasesc la tot pasul;
Bine ca nu dureaza o
Vesnicie!

Nu stiu cine le-a pus,
Dar oglinzi in care
Ma vad eu, cel ce nu
Stiam ca sunt,
Ma infuleca in fiecare
Actiune de exteriorizare.

As vrea sa plec departe
De mine,
[Sunt un las!]
Dar vreau sa ma cunosc,
Pe cat cu putinta sa vad
Ce masca port.

Si-ntotdeauna sfarsesc
Cuminte pe-o banca,
In miez de noapte.

Acum mi-aduc aminte:
Fir-ar, am gresit!

Niciun comentariu: